کد خبر : ۲۲۰۶۶۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ ساعت ۱۵:۱۴

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول اعلام کرد:
زمان و مکان تشییع چهارمین شهید مدافع حرم دزفول مشخص شد

زمان و مکان تشییع شهید "محمد زلقي" چهارمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول ظهر امروز در جلسه هماهنگی مشخص شد.

 زمان و مکان تشییع چهارمین شهید مدافع حرم دزفول مشخص شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول ظهر امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی تشییع چهارمین شهید مدافع حرم دزفول که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:  پاسدار "محمدزلقی" ازپیشکسوتان جهاد و ایثار شهرستان دزفول درراه دفاع ازحرم اهل بیت (ع)و درنبرد باتروریست های کوردل درسوریه طی روزهای گذشته به درجه رفیع شهادت رسید.
امیر عیسی زاده افزود:  این شهید والامقام که در هشت سال دفاع مقدس  حضور داشته و جانباز نیز بوده در سال های گذشته بازنشسته شده است.
وی عنوان کرد:  اما این فرد انقلابی با عشق به ائمه اطهار  چند ماهی بود که برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم در سوریه به جنگ با دشمن رفت و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول در خصوص زمان و مکان استقبال و تشییع این شهید مدافع حرم دزفول گفت: پیکر پاک این شهید امشب وارد دزفول خواهد شد و ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 17 خرداد مراسم استقبال از پیکر این شهید والامقام از آستانه متبرکه حضرت سبزقبا (ع) برگزار خواهد شد .
عیسی زاده همچنين یادآور شد: مراسم تشییع این شهید مدافع حرم ساعت 17 روز دوشنبه مورخ 17 خرداد از درب منزل اين شهید واقع در بلوار دارالمومنین تقاطع خیابان عقیق جنب دبستان رازی به سمت روستای سربیشه برگزار خواهد شد.
وی در ادامه به لزوم همکاری ادارات و نهادهای مختلف شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم تشییع این شهید والا مقام تاکید کرد.
به گزارش دز ان ان، پاسدار بازنشسته "محمد زلقی" جمعی گردان عمار تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) بود که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) عازم سوریه شده بود

برچسب ها: محمد زلقی شهدای مدافع حرم چهارمین شهید مدافع حرم شهید مدافع حرم سربیشه